22 februarie 2017

, ,

MINDFUCK sau cum un smartphone te poate pune pe gânduri


*articol nerecomandat celor închiși la minte. Sau închiși in beci, pentru că oricum nu pot avea acces la el*

Trăim într-o eră în care suntem obsedați de tehnologie. Deși sunt câțiva care neagă acest lucru, acum există șansa de a fi hipnotizat de un smartphone gigant. Dar ca să folosim un termen mai elevat, vom spune că ai posibilitatea unui MINDFUCK, asta datorită unui om ce afirmă că un truc cu nasturi l-a făcut obsedat de magie.

E greu să găsesc cuvinte despre un asemenea show. Pentru că m-a lăsat într-o stare mentală deplorabilă. Așa cum îi spune și numele, exact această senzație o vei avea după ce participi la un astfel de eveniment. De fapt nu, doar am glumit, aș putea să scriu foarte multe despre el, dar acest spectacol trebuie să-l vedeți cu ochii voștri (și nu, nu am fost plătit pentru a zice asta). Pe lângă asta, am jurat solemn că nu vom divulga conținutul show-ului. 

Vlad Grigorescu, mentalist, câștigător iUmor și câștigător al multor inimi după ce îi este urmărită prestația. Turneul MINDFUCK by Vlad Grigorescu a ajuns aseară la Timișoara, iar aproximativ 300 de oameni l-au urmărit pe cel în cauză.  Gândind la rece, pentru că era puțin cam frig, spectatorii nu au putut desluși cele întâmplate și s-au lăsat păgubași, fiind continuu atacați psihotronic de către mentalist. Sună cam violent, însă mentalul colectiv nu a putut face față mentalistului. 

Un show interactiv, amuzant și foarte spontan” este probabil concluzia pe care o vei trage dacă vei participa. ”Sunt foarte mulțumit, organizarea a fost foarte bună, iar calitatea acestui spectacol a fost excelentă” este doar unul dintre multele feedback-uri pozitive. ”Nu știu dacă mi-aș fi dorit să fiu pe scenă, câteva trucuri le știam. Însă, unele mi-au dat serios de gândit.”. Înainte să spuneți că poate e doar un spectacol banal, cel ce a dat declarația se ocupă de 4 ani de magie. Dacă ești un neinițiaț în această lume a mentalismului (și știu că probabil nu ești, asta dacă nu cumva ești mentalist) atunci show-ul ăsta este exact ceea ce ai nevoie. Sau probabil ai nevoie de niște bani sau de o mașină nouă, ei bine atunci nu te pot ajuta.




Și în cazul în care nu ești hotărât, îți voi face o mărturisire: și eu sunt mentalist. De fapt, mai degrabă un textalist (că la mine totul funcționează pe bază de text). Așa că urmărește-mă atent: după ce vei termina de citit această propoziție, te vei afla în transă. A funcționat ? Nu, nici eu nu mă așteptam la asta. Poți măcăr să te prefaci ? Nu, nu îmi bat joc de tine... hmm, cum aș putea să fac să funcționeze ?? Stai ! Nu închide articolul ăsta, am soluția perfectă pentru tine: MINDFUCK by Vlad Grigorescu este exact ceea ce cauți. Dar nici așa nu te vei afla în transă. Dar măcăr te va pune pe gânduri. Rău de tot. Așa că ce mai aștepti ?! Du-te la show !! (acum îmi pot primi și eu banii?!)

Urmăreşte-ne pe Facebook!