6 aprilie 2017

Scriptul oricărui vlogger anost din România

Ăsta e un tip random de pe net, nu are legătură cu articolul, dar se potrivea poza

Salut, mă numesc numecomun eventualșicevapelângă și acesta este vlogul meu. Sunt dintr-un oraș de pe aici, am undeva între 14-18 ani și am un telefon mișto primit de Crăciun de la ai mei cu care voi filma. Am învățat și puțină editare video, deci sunt foarte pregătit pentru ceea ce voi face.
Astăzi îți voi arată o chestie total nesemnficativă pe care o fac pentru că am o cameră video și vreau să ajung faimos. Nu contează că nu voi face nimic deosebit și mă voi inspira de la restul de o mie de alți vloggeri anoști ca mine, dar voi avea propriul public format din cei trei prieteni și eventual vreo două mătuși. Aveam vreo cinci prieteni, dar doi au început să râdă și să nu mă mai bage în seamă când le-am spus că îmi fac vlog. Halal prieteni.. Și să nu uit, câteva fete de 14 ani care în loc să vorbească despre lucruri mai adecvate vârstei lor, cum ar fi balena albastră sau despre eșecurile lor în dragoste, vor alege să mă urmărească și să zică ”hey fatoooo ai văzut că a postat numecomun un vlog nou???”. Oricum, acele fete sunt cel mai probabil colege de clasă cu mine și de aceea mă urmăresc, dar publicul meu nu trebuie să știe asta.
Nu uita, acesta este un canal special. Voi face provocări nebune! Da, să nu uit, în secțiunea de comentarii vreau să îmi scrieți provocări nebune pentru că sunt un spirit foarte rebel și vreau să le fac. Și da, am o cameră video și lumea trebuie să vadă cât sunt de nebun. Chit că sunt niște chestii extrem de banele și penibile, dar colegele mele de 14 ani încă nu au ajuns la stadiul de a realiza asta și încă pot să le impresionez. Așa că ce mai aștepți? Pot mesteca un ou cu tot cu coajă, pot înghiți chestii nașpa, pot merge dezbrăcat prin oraș, pot să trec trecerea de pietoni în patru labe ca un autist autentic, pot să fac orice pentru că nevoia mea de atenție este atât de mare și nu uita, am o cameră video!
Mărturisesc că sunt o fire poznașă și foarte amuzantă. Și știi ce au făcut toți comedianții la originile lor, nu? Exact, farse la telefon! Daaa, asta voi face într-un video. Voi suna lume în mod aleatoriu și voi începe să fac farse. Exact ca și cum se făcea când ieșeai cu prietenii afară și te plictiseai. Dar hei, nu uita, eu am o cameră video! Tu nu ai avut pe atunci așa că uită-te la video că sunt mai tare ca tine. Și știu că vei râde și te vei simți foarte bine pentru că te uiți la video-ul meu. Asta dacă nu cumva te uiți seara târziu și va veni maicăta să-ți zică să te culci că mâine ai școală. Pentru că cel mai probabil ai 14 ani și îmi ești colegă.
Deși sunt la început, am o atitudine de superstar. Pentru că îmi plac foarte mult interviurile. Doar că eu le zic Q&A, adică întrebare și răspuns în cazul în care nu știi prea multă engleză. Așa că în secțiunea de comentarii aștept întrebări repetitive și banale la care voi răspunde cu maximă sinceritate și încerc să le fac și puțin haioase. Pentru că sunt un tip amuzant și știu să îmi mulțumesc publicul. Așa că dacă te interesează dacă mi-am făcut tema pe mâine ca să ți-o dau și ție să o copiezi, aștept întrebarea ta! Cel mai probabil răspunsul o să fie ”Nu!”, dar contează că îmi fac conținut pentru vlog.
Partea de final este cea mai importantă în fiecare vlog. Pentru că aici îți mărești publicul. Nu uita să dai ”Like”, ”Subscribe” și ”Share” ca să vadă și prietenii voștri acest conținut banal. Adică, mai pe scurt, să îi spammezi. Nu se întâmplă des, dar câteodată prietenii mei mai fac asta pentru că îmi susțin munca. Si aici urmează un trademark doar al meu și să vă salut. Probabil voi face tot felul de chestii dubioase ca ”la 100 de subscriberi voi posta un video nou” sau ”la 1000 de subscriberi apare un nou video din ”PROVOCĂRI NEBUNE #1”. Doar așa fac vizualizări. Mulțumesc că m-ați urmărit și vă urez toate cele bune până data viitoare.
Și pe lângă asta, nu uita să dai Like paginii TIPIC9 și să dai share la acest articol banal ca să se amuze și cei doi prieteni pe care probabil îi ai.

Urmăreşte-ne pe Facebook!