10 decembrie 2016

,

EXCLUSIV! Interviu cu George Soros: "Ghiță e un cretin"


Exclusiv pentru site-ul nostru, multi-miliardarul, mult prea pomenitul și mult prea ungurul-evreu, George Soros,  a acceptat invitația noastră de a oferi un interviu exploziv publicației noastre. A fost foarte greu să dau de el, am demarat o întreagă operațiune jurnalistică pentru a reuși să îl conving să vorbească pentru noi. Și mai ales, pentru mine, e un real câștig. Adică am fost plătit. #sărakilor

Din păcate pentru voi, interviul este scurt. O să vedeți de ce.

TIPIC9: Bună ziua domnule Soros și vă mulțumim pentru că ați acceptat invitația noastră de a-

George Soros: SCUTEȘTE-MĂ DE INTRODUCERILE ASTEA. AM O ȚARĂ DE SPERIAT, TU CREZI CĂ EU AM TIMP DE DIN ASTEA ?

TIPIC9: Dar, dar-

George Soros: NICIUN DAR! TU CREZI CĂ EU NU ȘTIU CINE SUNTEȚI? DOAR EU AM ÎNFIINȚAT SITE-UL ĂSTA !

T9: Da boss, adică șefule. Totuși, am dori să știm de ce o țară întreagă se teme atunci când vă este pomenit numele ?

Soros: Dragul meu, aici e o poveste mai lungă. Totul a început acum vreo 2000 de ani. Finanțam niște ONG-uri prin Dacia și a venit bulangiul ăla de Decebal cu o măsură absurdă să-mi impoziteze veniturile. Apăi, eu i-am spus că dacă vrea îi finanțez săbiile laser cu care se tot lăuda, dar să ma lase în pace. A refuzat, așa că am angajat un roman sărac. Traian îl chema. Și istoria o știm cu toții.


T9: Adică dumneavoastră ați pus la cale-

Soros: Da mă, da. Eu sunt responsabil de nașterea acestei țări. Tot ce se leagă de România, se leagă de mine. Nu sunt pomenit în cărțile de istorie pentru că nu am un ego atât de mare. Și am văzut că nu prea funcționează cultul personalității la voi. Un nepot de al meu, Nicolae Ceaușescu a încercat asta. Și ai văzut că nu prea a reușit. 

T9: De ce numele dumneavostră este atât de vehiculat în presă și-n politică ?

Soros: Între presă și politică se face o legătură. E ca între un plebeu și un aristocrat. Sau ca între România și mine. Presa moare de foame și politica moare după voturi. Așa că cei doi se înțeleg și se ajută reciproc. Bine, mai degrabă politica plătește presa și presa scrie despre mine. Dar nu mi se pare ok, ți-am spus că nu am un ego așa mare.

T9: Am văzut la România TV că sunteți responsabil de tragedia de la Colectiv. E adevărat ?

Soros: Sebastian Ghiță e un cretin. Nu știu ce e în capu’ lui. N-am avut eu timp de colectiv. Mă ocup destul de colectivul meu de oameni influenți. Păi tu crezi că dacă un nebun spune ceva, așa este? Asta ar însemna că eu sunt responsabil și pentru Revoluția din 89.

T9: Nu ați fost implicat în Revoluție ?

Soros: Nu, am avut alte treburi de făcut.

T9: Cum ar fi ?

Soros: Să-l pun pe Iliescu în funcție.

În acel moment m-am ridicat și am plecat. Pot înțelege o asasinare, o tragedie. Dar nu pot înțelege o chestie mai sinistră decât asta. 

Urmăreşte-ne pe Facebook!